niedziela, 15 kwietnia 2012

Ważne :)

Nie dodam dziś nowego rozdziału lecz chciałabym tutaj odpowiedzieć na parę komentarzy .
Bardzo jestem zaskoczona i za razem wielce szczęśliwa , niektóre z Was często proponują jak może wyglądać kolejny rozdział i na razie w każdej takiej " propozycji " dopatrzyłam się własnie takiego przebiegu wydarzeń ( bo robię parę rozdziałów do przodu ) . :-)


Kolejna sprawa to bardzo chciałabym odpowiedzieć na dzisiejszy komentarz. Pozwolę go sobie jeszcze raz przedstawić tutaj :

" Szczerze mówiąc to piszesz bardzo, bardzo słabo. Ja mam w pisaniu doświadczenie i mogę się pochwalić szóstką z polskiego, więc na ten temat wiem naprawdę dużo.Najgorszy błąd jaki możesz zrobić to pominąć akapity. Przez brak ich czytanie mocno zniechęca. Po drugie używasz często słów, które nie odmieniasz prawidłowo przez przypadki. Kolejnym błędem (jeśli można tak to nazwać), mocno rażącym, który dostrzegłam jest twoje słownictwo. Unikaj słów typu "ja pierdole", "kurwa" itp., bo to aż nie miło się czyta... Poza tym jeśli już tak bardzo chciałaś ubliżyć Niemkom i napisałaś "grube niemki" mogłaś użyć dużej litery. (Btw. pewnie sama jesteś piękna i szczupła jak modelka z najwyższej półki...). Ogólnie zniechęcił mnie ten pierwszy rozdział. Nic szczególnie fajnego się w nim nie dzieje. Cała akcja rozwija się zbyt szybko, żadnych szczegółów.Ogólnie nuda. Nie ma żadnego napięcia ani nic. Zastanów się czy na pewno chcesz pisać, bo nie wychodzi ci to za dobrze. Popełniasz wiele błędów stylistycznych, a mogłabyś je przed opublikowaniem sprawdzić. Jeśli miałabym ocenić twoje zdolności pisarskie w skali od 1 do 10, musiałabym wystawić ci 2. No ale jeśli to twoja pasja to pisz i się rozwijaj, może ci się uda. "


Nigdy nie napisałam , że piszę jakoś wspaniale czy podobnie . Nawet od początku mówiłam , ze to mój pierwszy taki blog i na pewno nie będzie tak wspaniały jak blogi innych dziewczyn , które mają wprawę . Tak więc gratuluję 6 z polskiego i tak rozległej wiedzy . Akapity - dziękuje , postaram się nad tym pracować . Błędy - parę osób już o tym pisało . Rozdziały często pisze wieczorem w ciemnym pokoju i jeśli rano nie zauważę błędu lub program mi go nie zmieni to przepraszam ale tak wychodzi , nie każdy jest mistrzem ortografii itp ale staram się . Słownictwo - czytając inne opowiadania bardzo często możemy się natknąć na ( nie bójmy się użyć tego słowa ) przekleństwa a we współczesnym świecie staje się to niestety normą , co wcale mnie nie usprawiedliwia ale takiego sposobu wypowiedzi nie użyłam w każdym zdaniu lecz tylko po to by podkreślić emocje bohaterów . Odnosząc się do Niemek widocznie nie zrozumiałaś kontekstu . Pomyśl jak byś się czuła gdyby ktoś przeszkodził ci w jakimś bardzo waznym dla Ciebie momencie ? W takiej sytuacji jesteśmy w stanie obrazić każdego a to , że akcja toczy się w tym państwie no to tak wyszło , co wcale nie oznacza , ze jestem jakąś wredną małpą , która obraża sąsiadów . Chciałam ukazać jakimi emocjami panowała bohaterka .
I sprawa , która ewidentnie pokazuje , że nie przeczytałaś ze zrozumieniem tekstu lub go nie zrozumiałaś . Akcja w tym rozdziale musi toczyć się szybko bo sam tytuł mówi "ROK WCZEŚNIEJ" . Nie mogłam w nim rozpisać sie nie wiadomo jak długo bo nie o to chodzi . Ten tekst miał na celu ukazanie w małej mierze przeszłości . Był szybkim wprowadzeniem czytelnika by przy kolejnych rozdziałach łatwiej byłoby mu zrozumieć fabułę .
Dziękuję . 




Nadal zapraszam do komentowania i przedstawiania swoich opinii na ten temat :)


PONAD 2000 WEJŚĆ <3 *__* I to jest powód by dalej prowadzić tego bloga <3


gg: 37734098
tt: @KeepCalmBabe
jakiekolwiek pytania ? odpowie

19 komentarzy:

  1. Ale wredna suka..xd
    Ja mam 1 z Polaka..xd Hahaha..xd
    Ale pisze opowiadanie..xd
    Nie przejmuj sie takimi żałosnymi dziewczynami po prostu zazdroszczą :)
    Pisz dalej i nie zwracaj na to uwagi.
    Ja kocham twoje opowiadanie i mam w dupie czy dajesz Akapity i czy robisz błędy najważniejsze żebyś to co pisała było z sensem.
    Więc chciałam tylko powiedzieć że kocham cie i kocham twoje opowiadanie i będe stała czytelniczką.xd
    Pozdrawiam..xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj sie ZAJEBIŚCIE piszesz. :D
    A ona to penwie chwali pięta .: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zrozumie mnie źle :)
    Nie chciałam tutaj obrażać tylko nie lubię jeśli ktoś nie zrozumie tego co tu piszę a wytyka błędy , których przyczyny pisze pod notkami . Takie zachowanie to po prostu nieuważne przeczytanie i rodzi się nieporozumienie . Jestem świadoma tego , ze nie piszę jakoś wybitnie ale to moja pasja i dziele sie tym co lubię . Jednym się podoba innym nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo tego, że robisz jednak te błedy to i tak kocham twój blog <3 Jest świetny! :D Jestem jego stałą czyteliczką.

    a tak przy okazji zapraszam do mnie, od jakiegoś tygodnia piszę, są 3 rozdziały, zależy mi na waszej opinii :)

    http://music-is-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajć, no ja rozumiem, że masz te błędy, nie masz ty akapitów,
    piszesz nie fajne słowa. Ale to własnie urok tego opowiadania te "brzydkie słowa" to normalność u nastolatek i nastolatków. Wiedzą o tym wszyscy.
    I dobrze że pokazujesz te słownictwa i piszesz nromalnie.
    Gorzej by było jakbyś pisała : Dobrze, zajmę się tym, proszę się nie gniewać..... O_O wolę żebyś pisała: Spoko, zrobię to, sorki. :D
    Po prostu każdy kocha ten blog, i nie przejmuj się osobą która wytyka błędy.
    Każdy ma prawo popełniać błędy. A jeśli komuś się nie podoba, to po co wogóle ten ktoś komentuje -.- No dobrze, życze sukcesów, pozdrawiam, i czekam na kolejne rozdziały.
    PS. Rozdziały są w miare długie, co jest dobre. I 1 ROZDZIAŁ ZACIEKAWIA CZYTELNIKA.

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy ma prawo do własnego zdania,ale nie rozumiem po co ta dziewczyna chwaliła się swoimi umiejętnościami, niech zajmie się swoim bogiem(jeżeli go pisze) dobra napisała to, ma swoje zdanie i w ogóle ale to nie jest najważniejsze w opowiadaniach, najważniejsze są emocje i wrażenia przesyła nam ten rozdział :) mam jeszcze coś do powiedzenia KOCHAM TWÓJ BLOG, I NIE ZWRACAM UWAGI NA BŁĘDY BO SAMA JE POPEŁNIAM JAK PISZ! JEŚLI MOŻECIE DOCEŃCIE NAS(BLOGOWICZEK) WYSIŁEK I CZAS POŚWIĘCAMY JE DLA WAS, NIE MÓWIE TO Z WYRZUTÓW.. ALE DOCEŃCIE TO, NAPRAWDĘ, DZIĘKUJE. I LOVE THIS-IS-MY-MOMENT-KK. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha. pozdrawiam autorkę tego komentarza. szkoda tylko ,że nie podała adresu swojego bloga bo z chęcią chciała bym przeczytać wzór z którego wszyscy musimy brać przykład.
    A teraz do ciebie twoje opowiadanie jest jedno z niewielu które mnie zaciekawiło a czytałam juz dużo i możesz mi wierzyć. Akapity moim zdaniem wszystko jest dobrze. tego bloga piszesz bo lubisz i sprawia ci przyjemność a jak naszej wzorowej uczennicy się nie podoba to niech nie czyta i nie marnuje czasu. Jesteś nastolatką i błędy są przecież dozwolone a nie wielką pisarką z trzydziestoletnim doświatczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie uważam tak jak ona. Rozdziały mi się podobają!! Jak już to mogę się przyczepić tylko do jednej rzeczy!! Mianowicie do błędów ortograficznych, ale one nie przeszkadzają bo można się szybko domyślić o co chodzi. A ta dziewczyna mnie mocno wkurwiła bo się zaczęła chwalić SZÓSTKAMI Z POLSKIEGO. Ja mam dwóje i się nie chwale :P nie no ale bez jaj, najpierw krytykujesz kogoś a później od razu obraża ciebie, która według mnie super pisała rozdziały ja dotąd!! Spoko może mieć własne zdanie ale no Hellow :D Pozdrawiam i czekam na więcej rozdziałów!!!! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. AHHAHAHAAHAHAAAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
    zal mi tej dziewczyny. masz świetny bloog który czytam od 1 rozdziału i jest fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również jej żal , a jak czytałam to co do cb napisało to chciało mi się spać a jak ty coś napiszesz to od razu odżywam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli ja miałabym skomentować blog to tak bym to ujęła

    Sam wygląd bloga,
    jasne tło - bardzo dobry kolor, nie razi nie bolą oczy,
    nagłówek - ładny, namawia do czytania.
    Gdy tylko czytam prolog, cofnięcie się w przeszłość, wszystko zaciekawia czytelnika. Później rozdziały, pierwszy rozdział bez tytułu, ciekawy, tok wydarzeń płynie w dobrym tempie, nie za szybko, ale też nie za wolno.
    Następne rozdziały, mają tytuły, które namawiają do przeczytania rozdziału.
    Rozdziały zakończone z wątkiem tajemnicy, przez co już chce się czytać kolejne tematy. Bardzo dobrze ujmujesz te wszystkie myśli bohaterów.'

    Nie zgodzę się z tą "krytyczką". To że nie ma akapitów nic nie znaczy.
    Wątpię, nie obrażając Cie, autorko bloga, że chcesz z tego zrobić książkę lub pokazać to komuś doświadczeniem pisarskim, lub zanieść do szkoły.
    Napewno piszesz to dla przyjemności, dla nas czytelników i dla ciebie, osobe która kocha One Direction. Chciałam tylko powiedzieć że jeśli kocha się One Direction to nie zwraca się uwagi na błędy i akapity.
    Widocznie "krytyczko" nie lubisz One Direction, i piszesz to żeby pokazać że się na czymś znasz. Dla mnie nie znasz się na niczym. Szóstka z polskiego nic nie znaczy. Tyle mogę powiedzieć na ten temat.

    'Fan One Direction, nie patrzy oczami na błędy, fan One Diretcion patrzy sercem i nie przejmuje sie takimi bzdurami' MÓJ CYTAT :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie Cię kocham dziewczyno <3

      Usuń
    2. hahahhaha ja Ciebie także <3 <3 <3 *-*
      To ja ta z gg :d

      Usuń
  12. zapraszam pod 1 rozdział i jakże inteligentną odpowiedź do tego co napisała ta dziewczyna ahhahahahhaha ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo podobają mi się te wszystkie powiadania!!!! boskie i chcę więcej !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. i co ja mam ci powiedzieć? miałam taki piękny, długi komentarza, ale komp się zawiesił i dupa ;/
    okej to zaczynam moja przemowę.
    'Ja mam w pisaniu doświadczenie i mogę się pochwalić szóstką z polskiego, więc na ten temat wiem naprawdę dużo.' - a co nas to obchodzi? chwali się 6 z polskiego, a linka do swojego bloga nie podała więc myślę, że to tylko puste gadanie.
    'Najgorszy błąd jaki możesz zrobić to pominąć akapity. Przez brak ich czytanie mocno zniechęca.'- ja uważam, że akapity nie są największym problemem zwłaszcza gdy nie stosuje się wcięć w tekście itp. czytelność nie jest wcale zła.
    'Kolejnym błędem (jeśli można tak to nazwać), mocno rażącym, który dostrzegłam jest twoje słownictwo. Unikaj słów typu "ja pierdole", "kurwa" itp., bo to aż nie miło się czyta... Poza tym jeśli już tak bardzo chciałaś ubliżyć Niemkom i napisałaś "grube niemki" mogłaś użyć dużej litery. (Btw. pewnie sama jesteś piękna i szczupła jak modelka z najwyższej półki...).'- hmmm opowiadanie to jest stylizacją, jeśli masz 6 z polskiego to powinnaś o tym wiedzieć, w tym przypadku samy styla na nastolatkę, a jak wiemy takie słownictwo jest bardzo częste wśród tej grupy wiekowej.zwrot "grube Niemki" ... nie widzę w tym nic złego gdyż jest to zdanie bohaterki, ale zgodzę się, że powinno być wielką literą :)
    'Ogólnie zniechęcił mnie ten pierwszy rozdział. Nic szczególnie fajnego się w nim nie dzieje. Cała akcja rozwija się zbyt szybko, żadnych szczegółów.Ogólnie nuda.' - jest to blog typowo dla fanów 1D, ponieważ dzieją się takie rzeczy które podobają się właśnie im. Może i akcja za szybko sie dzieje, ale nudne by było gdyby przez 10 rozdziałów jechała do Anglii.
    'Popełniasz wiele błędów stylistycznych, a mogłabyś je przed opublikowaniem sprawdzić. Jeśli miałabym ocenić twoje zdolności pisarskie w skali od 1 do 10, musiałabym wystawić ci 2. No ale jeśli to twoja pasja to pisz i się rozwijaj, może ci się uda.'- człowiek uczy sie na błędach i od czegoś trzeba zacząć. no ale na to wygląda że lepiej usiąść z założonymi rękami i stwierdzić że 'nie umiem, nie zrobię'.
    Nie przejmuj się i jeśli to lubisz to pisz dalej i rozwijaj się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A co ona twoja matka?!? Pisz jak do tej pory bo wielu osobą się podoba a jak jej coś nie pasuje niech nie czyta;/ Wkurzyła mnie:| Grrr

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki żal! Nikogo nie obchodzi, że nie dajesz akapitów! I piszesz świetnie, dużo lepiej ode mnie! Jesteś super! <3

    OdpowiedzUsuń