wtorek, 17 kwietnia 2012

Rozdział 9 ~ Sile ręce niosły moje słabe ciało …

Kocham jego perfumy . Są takie … nie jestem w stanie porównać je do czegoś innego . Są jedyne w swoim rodzaju . Bo tak pachnie Harry .
Wtuleni w siebie kiwaliśmy się w rytm muzyki . Byliśmy tylko ja i on . W naszym pięknym , osobistym świecie .
Cisza .
Cholera , spokojna muzyka dobiegła końca a jej miejsce zajęła jakaś nieznana mi typowo dyskotekowa . Uniosłam lekko głowę , która cały czas oparta była o ramię Hazzy . Wokół na s tańczyło pełno osób . Oczy większości z nich skierowane były w naszą stronę . Część osób uśmiechało się ewidentnie czekając na coś więcej . Inni zaś , przede wszystkim dziewczyny , mierzyły mnie pełnym nienawiści , żmijowatym wzrokiem . Uśmiechnęłam się w duchu . Szczerze to nawet się cieszyłam , że tak reagują . Jestem chamska wiem , ale w końcu nie każda może mieć przytulańca właśnie z Harrym Styles’em .
Z  zamyślenia wyrwał mnie ochrypły głos chłopaka .
- Chodź do barku . – i pociągnął mnie w stronę przejścia gdzie złączony był salon z kuchnią .
W kuchni na miejscu gdzie o ile dobrze pamiętam znajdował się długi sosnowy stół stał nieco krótszy barek . Pełno było na nim różnego rodzaju alkoholu , przekąsek i chyba wszystkie możliwe smaki Lays’ów .
I wcale nie zdziwił mnie widok Nialla buszującego w tych okolicach . Zaśmiałam się . Chłopak spojrzał na nas i wyszczerzył się . Buzie miał całą zapchaną jedzeniem na co parsknęłam śmiechem .
- Ty to byś się za dziewczyny zabrał a nie – wskazałam brodą na miski pełne jedzenia a później na dziewczyny które stały przy wejściu mierząc pożądliwym wzrokiem blondyna .
- To – powiedział z pełną buzią chipsów – jest moja dziewczyna – wziął do ręki największą miskę i zaczął ją całować .
Harry rzucił w niego chrupkiem a ja nie mogłam przestać się śmiać .  Słyszałam za sobą różne szepty i śmiechy lecz nie byłam do końca pewna czy odnosiły się one do zachowania chłopaka przede mną , muzyka grała tak głośno , że ledwo mogłam skupić się na własnych myślach . Zresztą cały czas było one skupione na tym jak przytulaliśmy się z Harrym na oczach tylu gapiów . Na samą myśl zarumieniłam się . Na moje nieszczęście chłopak musiał to zauważyć po uśmiechnął się szeroko , złapał mnie za rękę i wyprowadził z kuchni . Zaczęliśmy przeciskać się przez tłumy imprezowiczów . Nagle poczułam straszny ból w okolicach brzucha . Ktoś z całej sił dźgnął mnie łokciem w tę część ciała . Zgięłam się w pół z głośnym jękiem . Czułam , ze ręka Harrego wyślizguje się z mojej . Potem już była już tylko ciemność .

Nie miałam kontroli nad swoim ciałem . Czułam , że unoszę się w powietrzu . Czyjeś sile ręce niosły moje słabe ciało . Powoli dochodziły do mnie wszystkie głosy nad którymi dudniła muzyka .  
- Karola …- mówił ktoś błagalnym głosem , co chwila przeczesując drżącą dłonią moje przepocone włosy .
Na darmo starałam się otworzyć  oczy . Moje powieki ważyły z dziesięć ton .
Udało się ostre światło jarzeniówek raziło mnie w oczy . Zamrugałam parę razy by oswoić się z nieprzyjemnym światłem . Powoli zaczynałam się podnosić z … rozejrzałam się dookoła , z łóżka . Złapałam się za brzuch .
-Już dobrze – Harry objął mnie ramieniem i lekko przytulił .
Przymknęłam lekko oczy . Chciało mi się płakać .  Nie było powodu . Chciałam krzyczeć , wyżyć się .
- Chcę wrócić do domu . – powiedziałam stanowczo unosząc głowę w kierunku chłopaka .
- Zostań , będę z Tob … - zaczął mówić szybko ale ja nie chciałam tego ciągnąć .
- Nie Harry – próbowałam wstać lecz poczułam nieprzyjemny ból poniżej klatki piersiowej . Harry pociągnął mnie za rękę w dół co dało efekt , ze siedziałam mu na kolanach .
- Zostań .. –szepnął mi do ucha wtapiając swoją piękną twarz w moje blond włosy .
Dreszcz przeszedł mi po plecach . Jego szept był tak podniecający , że nie byłam w stanie mu się oprzeć .
W głowie mi się kręciło a w uszach szumiało . Miałam wrażenie , że zaraz zemdleję w jego ramionach . Odruchowo wplotłam dłonie w jego włosy na co zareagował cichym mruknięciem . Po raz kolejny przejechał koniuszkiem nosa po mojej szyi . Odchyliłam ja lekko do tyłu by chłopak mógł kontynuować .
W takiej pozycji zastał nas Liam .
Wszedł z impetem do pokoju Harrego .
- Na dole robi się niezłe zamieszan…. – stanął jak wryty  w drzwiach gdy nas ujrzał .
Cholera . No to się porobiło . Spanikowałam . Wiedziałam , że chłopak za mną nie przepada . Zaczęłam nerwowo wyplątywać się z objęć lokowatego ale ten kurczowo trzymał mnie w swoich ramionach .
- Chyba musisz już … - Liam spojrzał na mnie ostro .
- Wyjdź – wycedził przez zęby Harry .
Liam spojrzał na wściekłego chłopaka  z niedowierzaniem .
- Spieprzaj ! – krzyknął w stronę Liama nadal stojącego w progu pokoju . Wzdrygnęłam się . Chłopak stojący w progu pokoju patrzył na nas jeszcze przez chwilę lecz po chwili odwrócił się i trzasnął za sobą drzwiami .
Po raz kolejny przeszedł mnie dreszcz . Wyrwałam się z objęć Harrego i szybko skierowałam się w stronę łazienki . Byłam tutaj kiedy … nigdy o tym nie zapomnę . Trzasnęłam za sobą drzwi i oparłam się dłońmi o blat pralki na której stało pełno perfum Hazzy . Łzy zaczęły spływać mi po policzkach . Miałam dość . Miałam totalnie dość dzisiejszego wieczoru . Nie dość , że jakiś cholerny ktoś musiał mnie tak urządzić to jeszcze Liam . Do cholery co ja mu takiego zrobiłam ? To pytanie nie mogło przestać mnie nachodzić . Poczułam , że ktoś łapie mnie za nadgarstek . Podskoczyłam ze strachu  .
- Cii … - wymruczał mi do ucha ten sam głos , który zawsze przytrafiał mnie o dreszcze .
Już chciałam mu powiedzieć , że wychodzę lecz chłopak szybkim ruchem odwrócił mnie w swoją stronę , przycisnął mnie do lodowatych kafelków na wskutek czego wzdrygnęłam się , położył mi jedną dłoń na biodrze a drugą w której trzymał moją rękę poprowadził ku górze i przytrzymał nad głową a następnie przyległ swoimi gorącymi wargami na moje .
Całował powoli , delikatnie . Jakby całował coś niezwykle delikatnego , kruchego . Kąciki jego ust powędrowały ku górze . Jedną ręką objęłam go za szyję a drugą wplotłam mu we włosy .
I nagle w głowie pojawił mi się bolesny obraz , którego z całego serca próbowałam  się pozbyć od ponad tygodnia . A mianowicie Amelie Starcks całująca Harrego . Wiedziałam , że musze to przerwać . Nie mogłam tego ciągnąć nie wiedząc na czym stoję .
Westchnęłam cicho i delikatnie oderwałam się od rozpalonych warg chłopaka . Odwróciłam głowę w bok , nie mogłam mu spojrzeć w oczy . Poczułam ciepłą dłoń Harrego na swoim policzku i bez słowa przytulił mnie do siebie . Nie potrafiłam dłużej dusić tego w sobie .
- Kim jest Amelie Starcks ? – powiedziałam szybko , podniosłam głowę by spojrzeć mu w oczy.



_______________________
No i jest :D
Już niedługo woooolne ^^
Skomentuj jesli się podoba :)

Macie Tumblr'a ?
beonly4you.tumblr.com


24 komentarze:

  1. łał masz talent dziewczyno rozdział genialny już nie mogę doczekać się następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu Cię uwielbiam za tego bloga <3
    ja chcę następny rozdział.. hahaha <3
    nie moge sie doczekać ..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde ryczę . ♥
    Ubóstwiam ciebie i twojego bloga . ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo i to bardzo podoba :)
    Tylko kto to jest ta dziewczyba ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rozdziale 7 , Karola natyka się na zdjęcie na którym jest Harry z ową Amelią Starcks tańczących na jakiejś imprezie i całujących się :)

      Usuń
  5. Tak, jak zwykle piękne.
    Uczucia, myśli i wszystko przedstawione pięknie.
    Ciągle ten dreszcz emocji.
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie jak zawsze :3
    Emocji tyle że ja nie moge.
    Nie moge zrozumieć Liama ale okey,
    Niedługo go rozgryzę ;3

    ____________________
    Hej, hej mam bloga
    to ja ta z gg, zapraszam do mnie :D
    http://dont-wanna-be-seen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest boskie !! Czekam na kolejny rozdizał nie mogę się doczekać koljego !! sErio to jest boskie !! :D trzmasz mnie w takiej niecierpliwosci ze masakra ! :D ,3

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :D Kurcze, ciekawa jestem kim ona jest :D Lecę czytać od początku :) jeżeli masz twittera to informuj mnie :) : @dusia_PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zajrzysz też na blog mój i mojej koleżanki ;) Dopiero zaczęłyśmy, ale byłoby nam miło, gdybyś zajrzała i napisała co myślisz ;) Zapraszam Serdecznie ;) http://morethanamity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Czytam tego bloga od początku :) Szkoda, że nie dodajesz codziennie rozdziału, no ale są też inne obowiązki :) A i nie patrz na komentarze, które są złośliwe po prostu dziewczyny Ci zazdroszczą zajeb.. bloga !

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo Ładnie :* <3 WBIJAĆ DO MNIE http://imaginethiswasyou.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie kim jest Amelie?!
    Ciekawie się robi : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo :D poleciłas mi sw bloga na fb i od razu wzięłam się za czytanie ! Fajnie piszesz i wg podoba mi się :3 zaglądniesz też do mnie ? Dopiero zaczęłam i jutro powinien pojawic się 1rozdział. Na razie są bohaterowie i prolog: torn-1D.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog podoba mi się jak piszesz. Trzymaj tak dalej. Ciekawe co odpowie Harry i dlaczego Liam nie lubi Karoliny. Lubie jak opisujesz Harrego. Mozna pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę wiedzieć jak jej to wyjaśni! buhahahah :D kocham twojego bloga ^^ i szczerze troche zazdroszcze ci tych wyświetleń, masz ich tyle, że po prostu.. wow! :D
    Zapraszam do mnie :) http://music-is-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Agata Karczmarska18 kwietnia 2012 14:00

    Bożeee kochaam tego Boga i kocham cb świetnie piszesz dawaj następnego bo nie wyrobie ! <3 ... tak wgl. to ile masz lat ? ;) .
    Piszesz najlepzego bloga jakiego cytałam co prawda dużo nie czytałam ale wole twojego niż tego co masz w swoich "ulubionych czy coś takiego ;D ...Loosing the Docklands... Bez obrazy dla tej która tamto pisze... Ale naprawde twój jest taki wkręcający i stajesz na takich momętach że chee JESZCZE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział...MEGA!
    Jaaaa... w takim momencie ?!
    Zapraszam na nowy rozdział : http://gemini-blizniaki.blogspot.com/2012/04/rozdzia-5.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Superr...Ty to masz banie:P Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń