sobota, 14 kwietnia 2012

Rozdział 8 ~ Słodki zapach jego perfum …

Wracając autobusem do domu rozmyślałam nad tym co dziś się wydarzyło . Szkoła . Harry .Uparł się , że mnie odwiezie ale ostatecznie stwierdziłam , że pojadę sama . Musiałam odetchnąć , uspokoić się . Lekcje w sumie całkiem w porządku . Pełno różnych zadań domowych no ale czego ja oczekiwałam ?
Tak więc moi drodzy , chodzę do szkoły z Harrym Styles’em , który jest klasę nade mną – mama wysłała mnie do szkoły rok wcześniej , licząc pewnie na jakiś cud no ale – Niall’em Horan’em i Liam’em który oczywiście unikał mnie jak ognia . Ci dwaj ostatni są dwie klasy wyżej .


Gdy weszłam do domu rzuciłam torbę w kont i padłam z hukiem na kanapę .
- Karola ? –zawołam Paull .
Wstałam szybko z kanapy i pobiegłam w stronę kuchni .
-Eee myślałam , że jesteś jeszcze w pracy … -spojrzałam na niego pytająco . Z piekarnika unosił się soczysty zapach kurczaka .
- Wróciłem szybciej – bawił mnie widok ojczyma . Cholera , ojczym , dziwnie to brzmi . No ale chyba mogę go tak nazywać , nie ? Nie ważne . Nie na co dzień widuje się potężnego - bo taki był – faceta w kucharskich rękawicach robiącego obiad . – mam dla ciebie niespodziankę – tymi słowami przywrócił moje myśli na Ziemię .
- Hm ? –mruknęłam
Paull nic nie mówiąc podał mi arkusz jakiś dziwnych dokumentów z których mało co zrozumiałam .
- Co to ? – zapytałam przeglądając papiery .
Mężczyzna położył przede mną obiad i usiadł naprzeciwko mnie .
- Myśleliśmy o tym z mamą od paru dni . Pracuję z kolegą którego syn jest reżyserem nowego filmu . Poszukują amatorów a nie jakiś tam gwiazdeczek – zaśmiał się i wywrócił oczami . Tak , już go lubię . Uśmiechnęłam się lekko . – Więc tak sobie z mamą pomyśleliśmy , że może byś się do nich zgłosiła ? – podniósł głowę znad talerza i spojrzał na mnie oczekując odpowiedzi .
- Ja ? – zrobiłam wielkie oczy . Zawsze chciałam stanąc przed kamerą . W Polsce gdy byłam mała grałam w prawie każdym przedstawieniu szkolnym . Uwielbiałam scenę , do dziś mi to zostało tyle , ze wolę duży ekran .
- No raczej – zasmiał się Paull . –Więc jak ? Próbujemy ?
- No pewnie ! – byłam szczęśliwa . Naprawdę szczęśliwa .
- Za tydzień jest casting . Tu w Londynie .
- Pójdę . – powiedziałam i w końcu zabrałam się do jedzenia .



Późnym popołudniem zadzwonił do mnie Harry . Lou wpadł na pomysł by zrobić imprezę tak o , na zakończenie wakacji . Chciał bym przyszła . Cholera . Zgodziłam się . A w sumie to co mi szkodzi ? Ajj taka tam domówka u One Direction . Harry miał po mnie przyjechać .
Zaczęłam nerwowo przerzucać  wszystkie ciuchy w szafie aż wreszcie znalazłam coś odpowiedniego . Jasna koronkowa sukienka na jednym ramiączku i tego samego koloru koturny . Impreza zaczynała się za godzinę więc powoli zaczęłam nakładać makijaż i wyprostowałam włosy . Cały czas przyglądałam się w lustrze  upewniając się czy aby na pewno wszystko jest okej .
- No już , już . Wyglądasz pięknie . –cmoknęła w powietrzu mama , która stała w drzwiach . Wystraszyła mnie ale już po chwili uśmiechnęłam się szeroko . – A panna gdzie się wybiera ?
Cholera , byłam tak podniecona imprezą , ze nawet zapomniałam powiedzieć mamie .
- No proszęęęę .. – bez żadnych zbędnych tłumaczeń zrobiłam słodką minkę w jej kierunku na co obie parsknęłyśmy śmiechem .
- Idź – odpowiedziała . Uścisnęłam ją mocno – Ale uważaj na siebie . –powiedziała stanowczym tonem .
- Dobrze mamo..eee wiesz .. przyjedzie po mnie kolega więc nie musisz się martwić . – spojrzałam na nią tylko . Nie chciałam na razie nic jej tłumaczyc więc prawie wybiegłam z pokoju i spojrzałam przez okno przy drzwiach . Duży czarny samochód stał przed domem . W szybie ujrzałam odbicie Harrego . Usmiechnęłam się pod nosem i krzyknęłam do mamy .
- WYYYCHOOOODZĘĘĘ!!
I już mnie nie było .
Chłopak widząc , że idę w jego kierunku wyszedł z auta i podszedł do mnie .
- Hej – szepnęłam i poczułam , że rumienię się na jego widok . Znów obdarzył mnie swym olśniewającym uśmiechem .
- Cześć – odpowiedział lekko zszokowany mierząc mnie wzrokiem .
- Coś nie tak ? – od razu zaczęłam nerwowo oglądać się czy może nie jestem brudna czy coś .
- Nie , nie . Wszystko w porządku – zaśmiał się Harry . – Po prostu ślicznie wyglądasz – dodał ciszej i spojrzał mi z uśmiechem w oczy .
Ta zieleń jego oczu która miała taką siłę by wedrzeć się w głąb mojej duszy oblewała mnie z każdej strony mego ciała . Była tak hipnotyzująca , ze zapominało się o całym Bożym świecie .
- Chodźmy – powiedział w końcu i otworzył przede mną drzwiczki od samochodu .
Wsiadłam powoli , a już po chwili chłopak zajął miejsce kierowcy .
- Mieszkasz zaledwie dwadzieścia metrów ode mnie . Nie musiałeś się męczyć samochodem . – musiałam jakoś zakończyć tę nieprzyjemną cicszę panującą wokół nas .
- Musiałem – mrugnął do mnie – Uwierz , że musiałem – wyszczerzył się na co zareagowałam podobnie .
Gdy już podjechaliśmy pod dom wspaniałej piątki Harry objął mnie ramieniem i weszliśmy do środka . Impreza powoli się rozkręcała . Salon w którym leżałam miesiąc temu zamienił się w parkiet na którym tańczyło sporo ludzi .
- Karoollaaa ! – w tym hałasie udało się przebić Nialla . Podbiegł do nas i uściskał mnie .
- Cześć – zasmiałam się . To dziwne ale jakoś tak pasowało mi przytulanie do Horana . Był taki … inny . Słodki , uroczy , miły , kochany . Choć wyższy ode mnie tak jak Harry o dobre dwie głowy to i tak był dla mnie małym Niallerkiem .
- Chodzie – zaczął prowadzić mnie do salony – JEST PEŁNO ŻAAAARCIIIIAAAA – na widok wielkiego stołu z chipsami , żelkami i różnymi innymi przekąskami zaświeciły mu się oczy .
Nagle poczułam , że ktoś łapie mnie za rękę i prowadzi na parkiet . Z głośników leciała jakaś piękna spokojna piosenka .
- W sam raz – wymruczał mi do ucha Harry . Po nagich plecach przeszedł mi dreszcz podniecenia .
Chłopak objął mnie w pasie i przysunął do siebie tak , że stykaliśmy się ciałami . Serce podeszło mi do gardła . A niech cię szlag , Styles ! Padnę ci tu trupem jak tak dalej pójdzie .
Zaczęliśmy się lekko kołysać .
- Nie umiem tańczyć – szepnęłam zażenowana i po raz kolejny czułam , ze robię się czerwona .
- Nie musisz … - wyszeptał i poczułam jak jeździ swoim zimnym nosem po mojej szyi . Doprowadzał mnie do szaleństwa . Objęłam go rękoma za szyję a ten jakby w odpowiedzi na mój ruch objął mnie w pasie i przysunął do siebie tak , ze przyległam do niego całym ciałem .
- Harry … - wyszeptałam mu do ucha . Słodki zapach jego perfum pieścił moje nozdrza .
- Nic nie mów … - cały czas błądził koniuszkiem nosa po mojej szyi . Moja dusza szalała . Jakby chciała się wyrwać z ciała i polecieć gdzieś wysoko , tylko z nim . 


Strój Karoli na imprezę :

Zestaw robiony przez modnexozestawy 

_________________________________________
No i jest rozdział 8 ; D
Pisząc wszystkie te rozdziały wydają mi sie takie długie ale jak już je dodam to okazuje się , że wcale takie nie są ; / No ale mam nadzieję , że się podobają .

Mam wielkie pytanie , czy wie ktoś na 100 % czy 1D będą na MTV EMA 2012 ? Pillne < 3

17 komentarzy:

  1. No pocałuj ją idioto <333
    Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zacne <3
    moja opinia jest taka, że wolę jak sie wszystko powoli rozwija :3
    np nie ze w rozdziale 9 bedą już razem, chciałabym zeby powoli sie akcja rozwijala

    OdpowiedzUsuń
  3. To opowiadanie jest po prostu prze!!
    Jedno z najlepszych jakie czytałam!
    Zapraszam do mnie:
    http://sayonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ! Kiedy następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super. czytałam w http://www.bravo.pl/blog/alex26t/mtv-ema/ids,301154/ida,1064896/ i https://twitter.com/#!/MTVEMA jest z 26 marca tweet podany, że na 100% 1D będzie. Zapraszam do mnie http://newlifeof1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A co z tą dziewczyną Amelią czy jak jej tam ? Z tamtej imprezy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no nie mogę :) jak zwykle boski i kończy się w najlepszym momencie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata Karczmarska14 kwietnia 2012 15:02

    jejuu zakochałaam sie w tym ! <3 świetnyyy kiedy następny ?? płakałam w każdym rozdziale :D
    (przed chwilą patrze na fb i widze Harry pisz do cb ? jak takie wtf. ale oczywiście mi sie zdzwało :D ale to wszystko przez ten twój zajebisty blog )

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHAM TO...
    To jak ona dodaje swoje myśli w pewnych momentach *-*
    Plus jeszcze ten wolny tok wydarzeń.
    Ja to poprostu jestem podniecona!
    I mam nadzieję że wszystko bd rozkręcało się powoli...
    Bo chce żeby to długo trwało.
    A nie w następnym ją pocałuje i bd wszystko szczęśliwie.
    TO MA BYĆ WOLNE, ROZKRĘCAJĄCE SIĘ, ROMANTYCZNE OPOWIADANIE <3
    tak trzymaj kochana *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. czekam na następnu rozdział informuj mnie na tt jeśli możesz :D @Love_Paula1D i zapraszam na swojego bloga
    http://fromthemomentimetyoueverythingchanged.blogspot.com/
    mam nadzieję, że sie pocałują w następnym rozdziale haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://1dinwonderland.blogspot.se/ zajebistee ! czekam na nastepne ! Mozesz mnie informowac na TT o kolejne rozdzialy ? PotatoXoo ..! PS. Zapraszam na mojego bloga . !

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cię kocham po prostu *________* świetne opowiadanie! czekam na dalszą część! xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. I WANT następny rozdział.... podziwiam Cie... ja w życiu bym nic takiego nie wymyslila <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny.!!!! Kurde, jak ty zaje*iście piszesz. ; **** Bardzo dobrze, że wszystko toczy się tak powoli, wielki pluuus. ; *** No i wiesz co w takim momencie, ale jesteś... ;D
    No i niech on ją pocałuje. Hehe. ; p
    Czekam na kolejny. ; ****

    http://zycie-z-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz jeszce bo juz nie dam rady Czekac.. Dzisaj zaczelam czytac i juz wszystkie skonczylam.. Baardzo lubie to co piszesz :D <3 pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. ten blog rozwala mi system nie moge sie doczekac kolejnych rozdziałow

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM TWOJE ROZDZIAŁY <33

    OdpowiedzUsuń