sobota, 26 maja 2012

Rozdział 25



Wsłuchiwałam się w tykanie zegara . Tik - tak , tik-tak . Przymknęłam delikatnie oczy i uśmiechnęłam się pod nosem . Nagle poczułam rękę na swoich włosach .
- Nie śpisz już ? - zadarłam głowę do góry i ujrzałam piękne zielone oczy Harrego .
- Już nie - szepnęłam i cmoknęłam go w usta .
Leżeliśmy tak jeszcze długą chwilę . Ja na nagim torsie chłopaka a on pode mną gładząc mnie po całym ciele .
Ta noc ...
Brakowało mi go . Wreszcie możemy być szczęśliwi . Nie chcę wracać do przeszłości i wiem , że Harry też . Koniec z Mirandą , Caroline i wszystkim innym . Teraz jesteśmy ja i on .
- Muszę już wstawać .. -szepnęłam i powoli zaczęłam się podnosić , lecz chłopak jednym ruchem przyciągnął mnie do siebie tak , że znów na nim leżałam . Objął mnie w pasie i zaczął namiętnie całować.
- Harry - wymruczałam mu do ucha .
- Hmm ? - jęknął chłopak nie przestając mnie całować .
Nie potrafiłam mu się oprzeć . Jego duże , ciepłe wargi schodziły coraz niżej , po szyi , obojczyku ...
- Już ... -szepnęłam  - Muszę się szykować - uśmiechnęłam sie do niego - Dziś premiera ! - krzyknęłam złośliwie śmiejąc się i wyskoczyłam szybko do łazienki .
Wzięłam szybko prysznić , splotłam włosy w niechlujnego kuca , przebrałam się w jakieś dżinsy i koszulkę . Gdy wreszcie doprowadziłam się do znośnego stanu ,wyszłam do pokoju .
Moim oczom ukazał się Harry z jego jakże boską , pięknie wyrzeźbioną nagą klata . Zamurowało mnie . Siedział tak sobie na lóżku i bawił się swoją koszulą .
- Haroldzie Styles . Ubierz się bo ...
- Karola ! - usłyszałam , to Paull wołal mnie z dołu .
Spojrzałam w strone drzwi a potem na Harrego .
- Bo ... bo tak . - dokończyłam z głupim usmiechem pełnym zadowolenia . Harry niezbyt zadowolony z faktu , że musi się odziać , niechetnie włożył swoją koszulę .
- Wolę ciebie bez niej no ale .. - nie dokończyłam bo chłopak zatkał mi usta pocalunkiem .
-Później - wymruczał mi do ucha a ja wyszczerzyłam się do niego jeszcze bardziej .
Wzięłam go za rękę i razem poszlismy w strone kuchni gdzie czekał na mnie Paull . Ojczym widząc mnie usmiechnął się lecz gdy ujrzał chłopaka którego trzymałam za ręke , mina mu się zmieniła .
- Kto to ? - pokazał broda na Harrego . Mina chłopaka również nie wyglądała zachęcająco . No co się dzieje ?
- To . . Harry Styles .- odpowiedziałam Paull'owi .
- No wiem ale ... -zaplątał się . - Nie ważne .

Dopiero teraz zorientowałam się , że bok niego stały jeszcze dwie postacie . Wysoka blondynka , wyglądająca na jekies 35 lat , a obok niej wyższy czarnoskóry mężczyzna w podobnym wieku .
- To jest Nina - wskazał na kobietę , która od razu podeszła do mnie i uścisnęła moją dłoń , musze przyznać , ze trochę zdziwił mnie ten gest , no ale . - A to Tanner . - wskazał na mężczyznę , który tylko lekko sie usmiechnął i skinął głową .
Spojrzałam zdezorientowana na Harrego , który stał przy moim boku . Jego mina była ... dość dziwna . Stał i gabił się w ową dwójkę jakby zaraz miał paść trupem .


18 komentarzy:

  1. Fajny rozdział. ;D
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny rozdział :))
    z niecierpliwością czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nastepny ?.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, czekam na następne jak zawsze!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajesz baby, ciśniesz następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo

    KTO TO JEST NINA I Tanner ?>

    OdpowiedzUsuń
  8. FAJNY ROZDZIAŁ :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega opowiadanie . <33

    Paula. x

    OdpowiedzUsuń
  10. yyy...coś się będzie działo czy co ?
    kto to Nina i Tanner ???
    no dobra czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie kto to ? :/
    Rozdział świetny ! :D
    Ale trochę krótki :/
    Czekam na następny ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne czekam na następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no ej, nie w takim momencie !
    Next.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę krótki ale zajebisty.<3 Czekam na następny.<3

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra :)
    http://direction-infecton.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty Siedziałam do 2 w nocy by dokończyć te rozdziały !! Czekam na następny ! <3 ;** I proszę cię nie kończ tej opowieści pisz dalej aż skończy ci się wena bo po prostu uwielbiam to czytać ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Rozdiał ! <3
    Kiedy następny ? :)

    OdpowiedzUsuń