wtorek, 8 maja 2012

Rozdział 17~ What ? Karola ? Fuck , where are you ?........


UWAGA !
STWIERDZIŁAM , ŻE BLOG TROCHĘ PODUPADA . NIE CHODZI MI O LICZBĘ KOM. LUB WEJŚĆ . PO PROSTU NIE JESTEM ZBYTNIO NIM ZADOWOLONA . TAK WIĘC MAM POMYSŁ , ŻE DOBIJĘ DO JAKIŚ OKOŁO 30 ROZDZIAŁÓW I ZAKOŃCZĘ OPOWIADANIE . OCZYWIŚCIE PÓŹNIEJ ZACZNĘ NOWE I TAK W KÓŁKO :) 
UWAGA !
LUBICIE BYĆ SZANTAŻOWANI ? TAK ? OK , WIĘC JEŚLI BD OKOŁO 20 KOM. DODAJE NASTĘPNY ROZDZIAŁ NIEZALEŻNIE OD TEGO ILE CZASU MINĘŁO OD DODANIA POPRZEDNIEGO :D (MAX 3 DNI) 
PS: KOCHAM WAS <3



- Proszę o zapięcie pasów , schodzimy do lądowania – stiuardesy kręciły się po całym pokładzie .
Zaczęłam się rozciągać we wszystkie strony . Całą drogę przespałam i dobrze mi to zrobiło . Czuję teraz , że jestem gotowa zmierzyć się ze wszystkim . Z tym co ma przyjść , już się nie boję .
Wyciągnęłam z torebki iPhone’a i włączyłam go . Obawiałam się , że zaraz całą skrzynkę zapełnią mi różne wiadomości ale na szczęcie kompletnie nie miałam zasięgu więc kłopot z głowy . Włączyłam aparat i przystawiłam go do małej szybki samolotu . Wyszło mi ładne zdjęcie pól i maluteńkich domków z lotu ptaka . Zdjęcie od razu wstawiłam na twittera z podpisem „ Lądujemyyy <3 znów w domu „ . Uśmiechnęłam się w myślach .
- Będzie dobrze – mruknęłam a w głowie rodziło mi się mnóstwo planów .
Spojrzałam na wyświetlacz w telefonie i mimowolnie się skrzywiłam . Cholera , nie pomyślałam o tym , że wszyscy , ale to wszyscy mają dostęp do mojego tt . Pod zdjęciem pierwszy komentarz był od Niall’a „ WTF ? O__o „ . Kolejny od Zayn’a „ I’ll kill u . Why ? Babe please … „ . Pełno ludzi kometowało lecz poniżej był komentarz od Louis’a „ Why did u do it ? ;( „ . Szybko wyłączyłam telefon bo oczy zrobiły mi się wilgotne . NIE , JUŻ DOŚĆ .


Wśród wielkiego tłumu w końcu ujrzałam mojego tatę , któremu już udało się odebrać moje bagaże .
- Hej – szepnął gdy mnie zobaczył i pocałował w policzek .
- Cześć tato- uśmiechnęłam się lekko .
W ciszy podjechaliśmy pod dobrze znany mi blok .
Decydując się na zamieszkanie z ojcem liczyłam się, że będę musiała też mieszkać z jego laską i jej synem . Dam radę . Szkołę mam z głowy . Nie chodziłam przez ponad pół roku to nie ma sensu wracać . Rola aktorki podoba mi się o wiele lepiej . Ale i tak wrócę do Londynu ,musze po prostu odpocząć , przemyśleć wszystko . Nie mogę się wiecznie ukrywać . A tam nie dałabym rady psychicznie .
- Kasia ! Michał ! Mamy gościa ! –krzyknął ojciec gdy weszliśmy do mieszkania .
Nie było ono tak wielkie jak to w Londynie ale nie było na co narzekać . Tata odstawił moje bagaże i poszliśmy do kuchni . Po chwili dołączyła do nas niejaka Katarzyna . Tapetę chyba nakłada szpachlą a za te cyce to dużo musiała dać . No cóż , gusta są różne .
- Karolcia !- albo mi się wydaje albo udawała słodką idiotkę , którą chyba naprawdę była . Przytuliła mnie a jej tipsy wbijały mi się w ramię i pocałowała w oba policzki . Słodko , mogę już rzygać ?
- Dzień dobry – szepnęłam . Już miałam dość tej baby .
- A gdzie Michał ? –zapytał robiąc kanapki dla mnie i dla siebie . Trzeba przyznać , nigdy nie był mistrzem w gotowaniu , ale mi to nie przeszkadza .
- Znów gdzieś wyszedł – mruknęła .
- Kolejna impreza ?
- Chyba tak , nie wiem – ahahah ładnie się zajmuje synkiem .
Miałam dość . Wzięłam swój talerz i poszłam do swojego pokoju . Wszystko doskonale pamiętałam . Jeszcze jakiś rok temu spędzałam tutaj dni co drugi tydzień . Miałam swój pokój o praktycznie wszystko należało do mnie i taty , niestety teraz się zmieniło . Wszystko należy do NICH .
Jednym kopnięciem otworzyłam drzwi i weszłam do środka . Moje torby leżały na łóżku . Byłam tak zmęczona , że zwaliłam je tylko na ziemię i rozłożyłam się wygodnie . Westchnęłam cicho i przymknęłam oczy . W mojej głowie roiło się od pytań pozostawionych bez odpowiedzi , obrazów , tych , o których już chyba nigdy nie zapomnę ….
 - Harry ? – szepnęłam .- Hmm ? – Boże ! Nawet głupie ‘hmm’ w jego wykonaniu jest tak  seksowne , że padam .Wzięłam głęboki wdech . Kurde , jak mam mu to powiedzieć ? Uspokój się ….- Coś się stało ? – chłopak podparł się na ramieniu i spojrzał na mnie z góry .- Wiesz .. – mruknęłam i zaczęłam jeździć palcem wskazującym po jego klatce piersiowej wzdłuż wzorków na koszulce .



Otworzyłam oczy , wszędzie było ciemno tylko spod drzwi wylatywało światło i dało się usłyszeć rozmowy . Przetarłam oczy i powoli wygramoliłam się z łóżka . Po cichutku wyszłam z pokoju i skierowałam się w stronę kuchni .
- A studia ? – usłyszałam głos kobiety dochodzący z miejsca do którego się kierowałam .
- Wale na to – nie , to ni był tata … więc kto ?
Nagle rozmowa zakończyła się gdy rozmówcy zauważyli mnie . Razem z kobietą stał młody chłopak , wyglądał na jakieś niecałe dwadzieścia lat . Miał na sobie białą koszulkę i beżowe rurki a brązowe włosy powyginane były we wszystkie strony .
- Nie spisz ? – uśmiechnęła się sztucznie Kaśka .
- Nie .. –szepnęłam i minęłam ich – Przyszłam się czegoś napić – otworzyłam lodówkę i wyciągnęłam wodę .
-Twoja mama dzwoniła – kurwa , zapomniałam kompletnie o niej – Chciała z tobą porozmawiać ale spałaś więc powiedziałam jej , że oddzwonisz – spojrzała się na mnie pytająco .
- Tak , tak jasne – szepnęłam i nalałam wody do szklanki .
- Aaa – jęknęła Kaśka – Karolina poznaj mojego syna , Michała – wskazała na wysokiego chłopaka .
- Hej –szepnęłam w jego stronę .
- Siema – chłopak lekko się uśmiechnął w moją stronę .
Wydusiłam z siebie lekki uśmiech i usiadłam przy stole naprzeciwko nich . Odłożyłam szklankę z wodą na stół a z kieszeni wyciągnęłam swojego iPhone’a , który cały czas był wyłączony . Włączyłam go szybko a kątem oka zobaczyłam , że Michał z Kaśką o mało co nie rozdziawił buzi na widok mojego nabytku . Uśmiechnęłam  w myślach , nigdy nie byłam chamska ale coś mnie ustrzegało bym trzymała się z dala od tej paniusi . Z niedowierzaniem gapiłam się w ekran . 61 nieodebrane połączenia – 6 od mamy , 2 od Paull’a …. 10 od Niall’a , 20 od Zayn’a a reszta z zastrzeżonego ; 39 nowych wiadomości – kilka od mamy z prośbą bym zadzwoniła do niej … a reszta od chłopców z pytaniami gdzie jestem , czemu wyjechałam ahahah no kurwa jakby nie wiedzieli matoły jedne . Skrzywiłam się mimowolnie . Właśnie zaczęłam wybierać numer do mamy gdy nagle telefon zaczął mi wibrować . Myśląc , że to mama mnie wyprzedziła , nie patrząc na ekran odebrałam .
- Hej mamo , przepraszam , że nie dzwoniłam ale zasnęłam i dopiero co się …
- What ? Karola ? Fuck , where are you ?
Kurwa .

Kurwa .

Kurwa .

Kurwa .

Kurwa .

















Horan 




_______________________________
JARAM SIĘ 19 DNI I LONDYN <3


NOWE PYTANIA

taki tam Michał ( nie wiem kto to w realu lecz jest zajebisty xd )


21 komentarzy:

  1. JEST SUPER! Jak wszystkie rozdziały, zajebiście piszesz! Kocham czytać twojego bloga, jest wręcz niesamowity! Kocham cię za niego ♥ Czekam na następny!! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :D Czekam na reakcje Harrego na jej wyjazd, mam nadzieje, że ten zastrzeżony to właśnie on!
    i daj szybko następny! najlepiej jutro!! :D
    Ludzie dobijcie do tych 20 kom do jutra błagaam :D

    zapraszam do siebie:
    i-and-one-direction.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no nie rób mi tego! nie czekaj na te 20 komentarzy! ja za dwa dni lecę do Egiptu i nie wytrzymam jak nie przeczytam. Jeśli masz juz rozdział, proszę wyślij mi jakoś prywatnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, musiałaś w takim momencie przerwać ? :O Czekam na NN :) świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cie za to opowiadanie:P
    powaznie. zakochałam się :)
    Czekam na kolejny (mam nadzieje ze szybko^^)
    A poza tym ten Michał to naprawde jest zajebisty :PP
    zapraszam do siebie:) www.best-thing-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest Francisco Lachowski, ale mogę się mylić : )
    Jego tata jest polakiem :) http://data.whicdn.com/images/28148048/tumblr_lwdjziTBtl1qf20r2o1_500_large.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franek zawsze spoko xD
      tak myślałam , ze to może być on :D
      coś tam ma w korzeniach polskich <3

      Usuń
  7. to jest zajebiste czekam na następna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiście piszesz . : D wstawiaj kolejny .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to co piszesz .! Ludzie dawać dobijamy do 20 .! szybko .!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde jak możesz być z tego niezadowolona dla mnie co rozdział to opowiadanie staje się coraz bardziej emocjonujące i ogólnie lepsze choć nie mówię ,że jest złe. dobra sama się już pogubiła w mojej wypowiedzi powiem krótko prosto i na temat KOCHAM TO CZYTAĆ A JAK WIDZĘ JAK NIE MA NOWEGO ROZDZIAŁU TO WYŁĄCZAM LAPTOPA I ZA MINUTĘ WŁĄCZAM ŻEBY SPRAWDZIC CZY PRZEZ OSTANIE SEKUNDY PRZYPADKIEM NIE DODAŁAŚ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jaram się opowiadaniem przeczytałam przed chwilą całe od początku jestem mile zaskoczona nie myslałam że jakieś opowiadanie moze tak wciągnąć

    OdpowiedzUsuń
  12. megamegamegamegamegamega szybko chce kolejny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje opowiadania,są bardzo wciągające i mówią o prawdziwych problemach nastolatków,co potrafi wywołać bardzo duże emocje podczas czytania.Oby tak dalej i z niecierpliwością czekam na następny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Boze kocham te opowiadaniaaa pisz szybko nastepnee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. rozwalasz system swoim opowiadaniem !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuu dawaj nowy już! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Następny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie piszesz , prosze o następny

    OdpowiedzUsuń
  19. pisz ! Codziennie tutaj wchodze z nadzieja, ze zobacze nowy rozdzial :) Zapowiada sie coraz ciekawiej, wiec nie pozwol nam dlugo czekac, pozdrawiam
    oneedirrectioon

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty blog <3

    Dzisiaj zaczełam czytać twój blog i tak się wćąnełam że przeczytałam wszystkie ;*


    Zajebiście piszerz

    I prosze nie kończ tego bloga na 30 roździale

    Od dzisiaj będe wchodzić tu codziennie żeby przeczytać chociarz rożdział .

    Yea . 20 komentarzy będzie następny roździał

    OdpowiedzUsuń