niedziela, 27 maja 2012

Rozdział 25 cz. II ~ Od tego jest Tanner ....




- Co jest ? – spojrzałam na chłopaka niepewnie .
- Nie … nic – odpowiedział po chwili .
Cholera wszystko tu jest jakieś dziwne .Paull sprowadza do domu jakiś ludzi i cały czas owija w bawełnę a do tego zachowanie Harr’ego .
Patrzyłam się pytająco na ojczyma z nadzieją , że zaraz wytłumaczy mi to całe zajście .
- Tak , tak … -zaczął widząc moja zdezorientowaną minę – Więc Karola . Skoro wkraczasz w nowe życie … - ja jebie , co to ma być ? przemowa pożegnalna ? – Dzisiaj wychodzi twój pierwszy film … -cały czas się jąkał , chyba bał się mojej reakcji , ale obiecuje że jeśli zaraz nie powie mi o co chodzi  moja rekcja będzie jeszcze gorsza – No dobra …-wziął głęboki wdech – Nina – po raz kolejny wskazał na szczupłą blondynkę u swego boku – Od dziś będzie twoją menadżerką , wszystkie swoje ważne sprawy składaj do niej . A Tanner – tym razem wskazał na czarnoskórego – To twój ochroniarz . Na każde wywiady , wyjazdy , premiery , spotkania a czasami nawet w życiu codziennym będzie ci towarzyszył …. Tak na wszelki wypadek –dodał po chwili.
No to tera dojebałeś .
O mamo . Zatkało mnie totalnie . Menadżer ? Ochroniarz ? To miło ze strony Paull’a ale boje się , że wszystkich zawiodę . Przecież ci ludzie na pewno pracowali już z kimś i co jeśli nie spodobam się i …
- Szykuj się Karola .- z zamyśleń wyrwał mnie głos ojczyma .
- Hm ? –spojrzałam na niego .
- Premiera ? Pamiętasz ? O 19 pod dom przyjedzie ktos po ciebie . Tanner będzie razem z tobą a Nina o 18 będzie już tutaj i sobie wszystko wyjaśnicie . Okej ?
- Okej – szepnęłam .
Wróciłam do swojego pokoju i rzuciłam się na łóżko . Byłam podekscytowana a jednocześnie miałam okropnego stresa .
Podniosłam się po chwili , Harry cały czas stał w progu pokoju , zamyślony jak nigdy dotąd .
- Harry ?- podeszłam do chłopaka i wtuliłam się w niego .- Co się stało ?
- Nic takiego .. –szepnął i pocałował mnie w czoło .
Nie , oj nie . Musiałam się dowiedzieć o co mu chodzi .
- Harry . – spojrzałam mu w oczy oczekując prawdziwej odpowiedzi .
Chłopak ewidentnie się speszył i spuścił wzrok .
- Nina , jedna z najsławniejszych menadżerek na świecie , Tanner , pracował z największymi gwiazdami . – spojrzał na mnie niepewnie .
Trochę mnie to zaskoczyło ale wiedziałam że Paull’a na takie coś stać .
- To źle ?
- W sumie nie ale ….- objął mnie i pocałował we włosy – Im sławniejsi tym większe niebezpieczeństwo … No wiesz . Nie chce by ci się coś stało .- szepnął mi na ucho .
Uśmiechnęłam się sama do siebie .
- Od tego jest Tanner –pocałowałam go w policzek .
Harry złapał mnie za podbródek tak bym spojrzała mu prosto w oczy . Ta zieleń … Jakby wszystkie nasze wspólne chwile były zapisane w tych właśnie oczach .
- Kocham cię – szepnął .



__________________________________
przepraszam , że w dwóch częściach ale wczorajszą dodawałam u babci tak na szybko i dupa , nawet nie miaąłm jak wysłać powiadomień za co też przepraszam . A CO NAJWAŻNIEJSZE MUSZĘ ZAWIESIĆ BLOGA DO NIEDZIELI Z POWODY WYJAZDU DO LONDYNU <3
A TE MOJE MORDY JAK NA MOJE NIESZCZĘŚCIE SĄ SOBIE W AMERYCE -.- LOl

28 komentarzy:

  1. Super. <3 Miłego wyjazdu do Londynu, czekam na nastepny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ;]
    Ehh. Aż na tydzień ?! No cóż ... wytrwam ;)
    Życzę miłej podróży, zwiedzania itd.
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola zyskała menadzerke i ochroniarza. Ciekawe jak im się będzie razem pracowac. Czekam na kolejny w którym będzie premiera jej filmu ciekawe czy cos się na niej wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż do niedzieli ja nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe co się wydarzy na premierze moze ktoś ją porwie ? hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przetrwam do niedzieli....
    no ale musze niestety <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No dajesz ! Ciśnij kolejny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Rozdział ;) Nie mogę doczekać się następnego ♥!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, bardzo :) czekam na nastepny :P
    @dusia_PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy Następny ? Już nie mogę się doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny ? Pisz dalej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo..! Nie moge sie doczekać następnego ..! :D Pisz szybko..! Blog jest po prostu świetny..!

    OdpowiedzUsuń
  14. O. Mój. Bo. Że.
    Twój. Blog. Jest. Cu. dow. ny. Nie. sa. mo. wi. ty.
    Nie byłam nawet w stanie napisać tego normalnie.
    Przez przypadek znalazłam twojego bloga, ale b. mi się spodobał (delikatnie mówiąc).
    Trochę brak mi słów.
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twojego bloga. Jest cu-dow-ny!
    Brak słów normalnie :)
    Oficjalnie zyskałaś nową stałą czytelniczkę i fankę twojej twórczości. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. JA też go uwielbiam!! Dzisiaj ma być następny rozdział ? już nie mogę się doczekać !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam ten blog nie dawno i już przeczytałam wszystkie rozdziały kiedy następny ? Pisz szybko ! ;*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. czy wszyscy muszą gdzieś sobie wyjeżdżać i jeszcze tak na light sobie o tym pisać, ja siedze w tej zjebanej polsce i czekam na nie wiadomo co ja bym tak chciała gdzieś pojechać że nie wiem .. ja bym o tym pisała bardziej tak : O BOŻE JADE DO LONDYNU JUŻ NIE MOGE ZOBACZE TE CZERWONE AUTOBUSY I BUDKI TELEFONICZNE I WGL. BĘDE W RODZINNYM CHŁOPCÓW I WGL. AAAAAA JARAM SIĘ ... JA CHCEM TAK -_- ... A co do rozdziału jak zwykle zajebiście baby <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ej jak ja tutaj pierwszy raz weszłam jak mi wysłałaś swojego linka na facebook'u to miałaś dopiero jakieś 100/200 wyświetleń a teraz !! Takie tam 20101 O.o <3
    Tylko pozazdrościć i tyle ; **

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy następny ? ;p . ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie piszesz . Czytam twojego bloga od początku i go uwielbiam.
    I zapraszam do mnie w wolnej chwili : http://lifechangeseveryminute.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na http://insidemyarms.blogspot.com/ z góry bardzo przepraszam za spam. I życzę powodzenia w dalszym pisaniu tego bloga ; )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. kooocham twojego bloga <3 ! .
    przy okazji niedawno zaczęłam pisać tego bloga : http://whatmakesyoubeatifulxx.blogspot.com/ poleciłabyś ? ;) z góry dziękuję . :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu cb nie ma ???? ;(
    Tęsknimy :**************

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój blog jest CUDOWNY ! <3333

    OdpowiedzUsuń