poniedziałek, 7 maja 2012

Rozdział 16~ Załatwię ci bilety do Szczecina….




Cisza…


ŁUP...

ŁUP …


Cisza …





Brązowe oczy Malika również się zaszkliły się .
- Co ? –zapiszczałam . Łzy leciały mi po policzkach , nie uwierzyłam za pierwszym razem w słowa chłopaka . Spojrzałam na niego ale mówił całkiem poważnie .
- Karola .. – wyszeptał łapiąc mnie za ramię – W Holmes Chapel , jest Miranda … - spuścił wzrok – Są razem od roku , media i nikt nic nie wie , bo spotykaja się po kryjomu – zacisnął wargi i uniósł głowę .
Wszystkie kawałeczki mojej układanki rozleciały się jak potłuczone szkło . Miałam ochotę cofnąć czas i nie dowiedzieć się tego co właśnie powiedział mi Zayn .
Gdy wszystko doszło do mnie miałam wrażenie , że brakuje mi powietrza . Po raz kolejny łzy zalały całą moją twarz .
- Nie … -jęknęłam załamana .
Zayn objął mnie ramionami i przytulił mocno do siebie . Mulat był jeszcze wyższy od Harrego . Oparłam się czołem o jego tors , starałam się uspokoić ale nic mi z tego nie wychodziło .
- Wiedzieliśmy o tym … -szepnął i pogłaskał mnie po ramieniu – Wtedy gdy u nas ostatnio nocowałaś , wszyscy ostro się pokłóciliśmy . Eleanor nie podoba się to co robi , że rani Mirandę .. Nam nie podoba się to , że rani Ciebie .
Mam tylko takie wrażenie czy on …? NIE . Na pewno nie 
.
Musiałam dojść do siebie .Zrozumieć , że to koniec , że to nic nie znaczyło . Jedna głupia historia na boczku … dla niego . Nie dla mnie .
Więc dlatego wiedziałam co muszę zrobić .



- A co z twoją pracą ? – mama nie była zła ale ewidentnie martwiała się . Woow , cud jakiś .
Cholera , kompletnie zapomniałam o filmie .
- Zostało tylko kilka scen … może się wyrobię a za maksymalnie dwa tygodnie będę już siedzieć wygodnie w samolocie .
Taki właśnie miałam plan . Wiem dobrze , że przecież do końca życia nie będę mogła unikać Harrego zwłaszcza , że na dodatek jest moim sąsiadem .
Za dużo presji , nie wytrzymałam tego natłoku problemów ,, zmartwień , wylanych łez i po raz pierwszy w całości zwierzyłam się mamie . Patrzyła na mnie w ciszy , o dziwno nie była na mnie zła , nie uniosła się , nie skarciła , nie obraziła . Przytuliła mnie w ciszy do siebie . I nagle poczułam , że możemy zacząć od nowa , nie wszystko między nami zakończone .
- Jeśli chcesz – szepnęła po chwili – załatwię ci bilety do Szczecina już jutro z samego rana i porozmawiam z ojcem .
- Dziękuję – szepnęłam do rodzicielki .



Miałam rację . Po niespełna dwóch tygodniach praca nad filmem została skończona . Oczywiście trzeba jeszcze to wszystko złożyć do kupy ale to już nie moja działka . Reżyser tylko nam podziękował , wpłacił należną sumę na konto [ woohooho , z takimi kontem to spokojnie mogłabym se nowe mieszkanie w Polsce kupić ale stwierdziłam , że zostawię kasę na czarną godzinę ] i oświadczył , że pracę nad filmem zakończą się mniej więcej za rok . Przed terminem da nam znać .

Teraz patrzyłam się na trzy wielkie walizki i dwa mniejsze kartony . Będę tęsknić za tym miejscem . Paull powiedział , że mogę tu wrócić jeśli kiedykolwiek będę miała na to ochotę . To miło z jego strony , widać , że się stara . Nie dla mamy , nie dla mnie , dla nas . Oby im się udało .


- Lot masz za godzinę – powiedział już po odprawie Paull .
- Dzięki – szepnęłam i wzięłam od niego swoje bilety .
Siedząc w poczekalni , wyjęłam swojego iPhone’a , którego dostałam na urodziny od mamy i Paulla i wysłałam dwie , krótkie wiadomości do Zayn’a i Niall’a . Miałam do nich bezwarunkowe zaufanie , byli moimi przyjaciółmi i teraz nadszedł czas by, poinformowała ich o mojej decyzji . Przez chwilę wpatrywałam się w czarny ekran telefonu rozmyślając nad tym co mam im napisać . Wiem , że postąpiłam nie fair , nie powiadamiając ich o wyjeździe do Polski ale wiedziałam jak to się skończy . Zaczną mnie namawiać , wreszcie dojdzie do spotkania z Harrym czego panicznie się obawiałam , a później pewnie bym zmieniła zdanie i została w Londynie . Nadal byłabym tą samą naiwną , łatwą do wykorzystania dziewczyną , nie mogłam do tego dopuścić .
„ Czas podjąć trudne decyzje . Nie namawiajcie mnie do ich zmiany . Uwierzcie , ze tak będzie lepiej dla nas wszystkich . Będę cholernie tęsknić . Polska na mnie czeka xx „ I nacisnęłam wyślij do Niall i Zayn .

Przez chwilę zastanawiałam się czy nie poinformować Harrego lecz stwierdziałam , że on o niczym mnie nie informował więc czemu ja mam to rozbić ?
Wyłączyłam szybko telefon , bo miałam wrażenie , że chłopcy zaraz zaczną wydzwaniać by im wszystko wyjaśniła . Nie miałam ochoty ani siły na to .
- U nas zawsze będzie dla ciebie miejsce – szepnął Paull i przytulił mnie mocno do siebie , Zabierało mi się na płacz . Mama stała obok bramek , spojrzałam na nią tylko i już miałam się odwrócić w strone wyjścia lecz zawróciłam i podbiegłam do niej . Wtuliłam się do niej mocno tak jak wtedy gdy miałam kilka lat .
- Uważaj na siebie – chciała być silna ale głos jej drżał .
- Kocham Cię – pocałowałam ją – i tak będę musiała wrócić ... film . – uśmiechnęłam się do niej pocieszająco i ruszyłam do wyjścia .

Czas zakończyć to co było i zacząć to co ma się stać .


____________________________

Trochę krótki ale ostatnio nie mam wgl czasu .
Jaram się bo za 3 tygodnie jadę do Londynu . Orgazm  . A chłopcy ? Chłopcy kurwa mają trasę -.- No cóż .
twitter


Zapraszam również na bloga : www.escapetoparadise.blog.onet.pl

16 komentarzy:

  1. kurcze a liczyłam na miłą sielanke ;)
    miałaś dać info o moim blogu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste , szkoda że krótkie ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia . < 37 maja 2012 10:11

    hmm . kiedy następny ? meeega jest ! oby jak najszybciej ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. oby jak najszybciej nowy rozdział. uwielbiam twój blog, dziewczynoo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie z tym powrotem do Polski, ale i tak nadal trzymam kciuki za Karolinę i Harrego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczymy co wyniknie z wyjazdu Karoli do Szczecina. Harry jak się dowie napewno będzie chciał do niej leciec. Albo wszyscy najlepeij niech przylecą. Zycze udanego pobytu w Londynie.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko <3 dzieje się dzieje O_o

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej , masz naprawdę cudownego bloga <3 Świetny rozdział :)
    Zapraszam do mnie http://whenifirstyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział. Czekam na nexta z niecierpliwością :D mam nadzieję, że niedługo się pogodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby Zayn...hmmm...
    świetne!!!
    Zapraszam do mnie: http://sayonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ♥
    Ale masz fajnie , ja dopiero jadę pod koniec wakacji z przyjaciółką . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, Karola musi szybko wrócić :D Ale mam nadzieję że Harry jaos to wytłumaczy ;o Czekam na NN :D
    @dusia_PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutno mi że nie jest już z Harrym. Jestem ciekawa co dalej z nimi będzie : ) I czy wróci do Londynu i się wszystko ułoży. Liczę na następny rozdział bardzo szybko i żeby był DŁUGI! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ryczeeeee! Cholera Takie Smutne zastanawiam sie co sie bedzie dzajo <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę (wiem), że Karola wróci i będzie nowa akcja i wgl. Jedziesz do Londynu, jaram się razem z Tobą, wstąp do TESCO, Nando's, Milskhake City i wgl wszędzie, nie zapomnij o setce innych MUST-SEE ;D yaaaaaaaaaay ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjnie walnęłam błąd z ekscytacji. *Milkshake City

      Usuń