poniedziałek, 3 września 2012

Rozdział 27 ~ - Nigdy - dokończył ....



Jedyne co słyszałam to głośne okrzyki i błyski fleszy ...
Miękkie , ciepłe usta Daniela przyległy do moich . Kompletnie nie wiedziałam co się dzieje wokół mnie . Miałam wrażenie , że stoję w środku jakiegoś potężnego wiru z którego nie potrafię się wydostać , ludzie krzyczeli , zamieszanie .. a ja nic .
Opamiętaj , opamiętaj się dziewczyno ! Cholera ... NIE . NIE . NIE - mówiłam sobie w myślach .
Odepchnęłam lekko od siebie chłopaka . I spojrzałam na niego jakby zrobił coś strasznego ... No cholera zrobił ! Był dla mnie jedynie dobrym przyjacielem , oczywiście były momenty że pociągał mnie bardziej , ale przyjaciele sobie tego nie robią .Pocałował mnie na oczach tyllu ludzi , na oczach Harrego... Harrego ..
Odwróciłam się w kierunku gdzie stali przyjaciele . Stali . Stali . Jakby ktoś ich zamroził . Mina Harrego mówiła sama za siebie . Był wściekły . No pięknie . Wszystko spieprzone . Miałam wrażenie , że zaraz ugną się pode mną kolana . Teraz nikt inny sie nie liczył . Nie obchodzili mnie dziennikarze , nie obchodził mni Daniel ani inni ludzie . Obchodził mnie jedynie Harry . Choć stał ode mnie kilka dobrych metrów , wiedziałam że oczy zaszły mu łzami . No to koniec- pomyślałam .
W jednej chwili chłopak pokonał kilka dzielących nas metrów , złapał mnie mocno za rękę i pociągnął za sobą . Niemalże musiałam biec za nim gdy wreszcie zwolnił . Znajdowaliśmy się w jakiejś opuszczonej sali w starej części kina w której odbywała się premiera .
Nie wiedziałam czemu mnie tu zaciągnął ale wiedziałam jedno . Muszę mu wszystko wytłumaczyc zanim źle mnie zrozumie . Jedynym problemem było to że kompletnie nie wiedzaiałam co mam mu powiedzieć .
Chłopak był odwrócony ode mnie tyłem , wpatrywał się w białe , odrapane już z farby stare drzwi , którymi jeszcze przed chwilą weszliśmy .
Ta cisza mnie przerażała , bardziej drażniła moje uszy niż dobijająco głośna muzyka w klubie .
- Harry ja..- zaczęłam lecz chłopak szybko mnie uciszył .
- Nic nie mów.. -szepnął wciąż odwrócony tyłem do mnie wpatrując się przed siebie .
Nie wiedziałam , że te zwykłe słowa zabolą mnie tak mocno .
-To nie tak jak myslisz , on ... - chciałam się wytłumaczyć lecz znów mi przerwano .
- Wiem.. - tylko tyle wydusił z siebie .
Nie , ja zaraz zwariuję z tym człowiekiem ! Chce mu powiedzieć , ze go kocham ! Że ten pocałunek n ic dla mnie nie znaczył ! Że tylko on się dla mnie liczy , że żaden Daniel nie jest w stanie zakłucić tego co jest pomiędzy nami !
- Harry do cholery posłuchaj mnie chodź chwilę ! - wrzasnęłam do chłopaka .
Sama byłam zaskoczona tym co zrobiłam ale to była chwila .
Chłopak odwrócił się w moją stronę .
Widok był niezwykle zaskakujący . Oczy całe czerwone , policzki tak samo . Stał do nie tyłem bym nie widziała ile bólu mu sprawiłam ... bym  nie widziała że płacze .
Ostatnim razem kiedy go takim widziałam był moment gdy byłam w szpitalu . Nigdy nie przypuszczałam , ze osoba którą kocham będzie po raz kolejny cierpieć z mojego powodu .
W jednej chwili podszedł do mnie , położył swoje duże dłonie na moich policzkach i przycisnął swoje usta do moich .
Byłam zaskoczona jego gestem . Myślałam że teraz się mnie brzydzi , że ...
Całował z taką delikatnością a zarazem z tak wielką namiętnością , że zapierało mi dech w piersi .
- Myślisz , ze pozwoliłbym mu , mi cię odebrać ?- szepnął mi do ucha po chwili .
Znów nasze usta połączyły się .
- Nigdy - dokończył .
I po raz kolejny złożył delikatny pocałunek na moich ustach .



MOI DRODZY !
TAK SIĘ ZAKOŃCZYŁA HISTORIA O KAROLI ...
WIEM ŻE WIELE Z WAS CHCIAŁO BYM DALEJ KONTYNUOWAŁA TO OPOWIADANIE LECZ Z SERCA WAM POWIEM ŻE NIE JESTEM W STANIE .
PO PROSTU TAK JEST , OPOWIADANIE PISZĘ JUŻ OD DŁUŻSZEGO CZASU I NIE WIEM JAK JUŻ MAM DALEJ JE PROWADZIĆ .
WIĘC TAK SIE KOŃCZY ....
JEDNAK ... MOŻE NAWET I DZISIAJ ZACZNĘ PISANE NOWEGO OPOWIADANIA !
OD KILKU DNI KUMULUJĘ RÓZNE POMYSŁY WIĘC MAM NADZIEJĘ ŻE WYJDZIE MY JESZCZE LEPIEJ NIŻ TO <3
CHCĘ WAM RÓWNIEŻ PODZIĘKOWAĆ ZA WSPARCIE I NAWET GDY MIAŁAM MAŁĄ 'PRZERWĘ' ZAWSZE O MNIE PAMIETAŁYŚCIE ! ;*

TAK WIĘC .. ZABIERAM SIĘ DO KOLEJNEGO OPOWIADANIA .

UWAGA : SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM STRONE NA FB NA KTÓREJ BĘDĘ PISAĆ KIEDY DODAM NOWY POST . WIEM ZE WIELE OSÓB MA MOJE GG ALE JEST WAS TAK DUŻO NIE NIE DAJĘ RADY KAŻDEMU WYSYŁAĆ PO WIADOMOŚCI WIĘC ZAPRASZAM DO LAJKOWANIA STRONKI :Dhttp://www.facebook.com/this.is.my.moment.kk






4 komentarze:

  1. Świetne . trochę szkoda że juz kończysz ale będzie nowe i na pewno tak samo dobre albo nawet lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze zakonczyłas opowiadanie ale fajnie ze było szczęsliwe zakonczenie. I ze Harry i Karolina są razem. Czekam na twoje nowe opowiadanie mam nadzieje ze bedzie tak samo swietne jak to albo nawet i lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEE !! I CO JA TERAZ BEDE CZYTAĆ. MUSZE ZNALEŹĆ KOLEJNE OPOWIADANIE, KTÓRE PEWNIE W PORÓWNANIU Z TWOIM BEDZIE DO DUPY. ! kUDE. PROSZE CIEE. ALE TEŻ DZIEKJE XD AŻ NIE WIEM CO NAPISAC, ŚWIETNIE SIE SKOŃCZYŁO. NIE LUBIE JAK COŚ SIĘ KOŃCZY. ; C .
    Jak chcecie, coś. To wejdźcie tutaj. Na maksa wkręca. Jest zajebiste i wgl. Nie ma to jak polecać swoje opowiadanie, ale mówie, to co inni mi o nim. :) http://i-need-you-onedirection.blogspot.com/
    ( w rolach głównych. Larry i Zayn )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaa pisze kolejne opowiadanieee <333
      więc czytaj <3

      Usuń