środa, 5 września 2012

Rozdział 1 ~Miejmy to już za sobą …





-Babciu zrozum, że ja nie chcę im się narzucać . Nie znam ich a co dopiero mieszkać z nimi ? To jest piątka prawie dwudziestoletnich chłopaków, nie boisz się ze co wieczór będą balować, przyprowadzać dziwki do domu, wszędzie burdel i syf ? Babcu ja nie dam rady .. A co jeśli mnie nie polubią ? Co jeśli zrobią ze mnie jakąś zabaweczkę ? Nie będę niańką ani sprzątaczką .

Tak , to jest właśnie ten czas kiedy najlepsze co mam do roboty to marudzenie. Wymyślanie wszystkich możliwych ZA i PRZECIW . Nie wiem już kompletnie jaką mam podjąć decyzję . Wiem , że babcia naprawdę wysiliła się nie mało załatwiając mi dom w samym Londynie ale ja już wariuję . Co chwila próbuję ją namówić do zostania z nią . Nie to że nie chciałabym mieszkać w Londynie , na dodatek z pięcioma facetami ale boję się zostawić babcię samą z tym wielkim starym domem. Ona ma już swoje lata i zwłaszcza teraz przyda jej się moja pomoc . Ale ona nie . Że da radę , wiem że tak mówi dla mojego dobra , bym mogła mieć lepszą przyszłość .

- Skarbie uwierz , że wszystko będzie w jak najlepszym porządku . Sue sama mówiła , że jej wnuk i jego koledzy zgodzili się od razu na to byś się do nich wprowadziła . Mają naprawdę ogromny dom . Będziesz miała swój własny pokój z łazienką . 

No tak , babcia jak zawsze nieugięta . Ale to może nawet i lepiej .. Dam se z nimi radę . No przecież muszę . Sue , najlepsza przyjaciółka i sąsiadka babci pewnego dnia zaproponowała, że zapyta się rodziny czy wiedzą coś o jakiejś kawalerce w Londynie i jej wnuk zaproponował , że mogę zamieszkać razem z nim . Wraz z kumplami mają jakąś wielką chatę . Nie ma co . Muszą być obrzydliwie bogaci . Nawet nie wiem kim oni są . Nigdy nie słyszałam nic więcej o wnuku Sue tylko tyle że ma jakiś tam zespół, chyba jeśli się nie mylę, z tymi jego kuplami . Stawiam na garażowy zespolik haha .

-Ale na pewno dasz sobie radę ? – nie dawałam za wygraną . Musiałam być w stu procentach pewna .
- Spakowana ? –jak zawsze unika moich podstępnych pytań . wywróciłam oczami . 
- Tak babciu , pytasz się mnie o to co godzinę – uśmiechnęłam się przekonująco do kobiety .
- No dobrze , dobrze – wstała z kanapy – No to ten … zadzwonie do Sue , że jesteś już gotowa . Miejmy to już za sobą … - szepnęła prawie do siebie .
Widziałam jak jej jest ciężko . Nie umiałam jej pomóc . Ma tylko mnie . A już dziś mnie straci .
Gdy babcia rozmawiała przez telefon, wróciłam do swojego pokoju . Westchnęłam cicho . W Holmes Chapel mieszkam od roku i nie do wiary jak bardzo się przywiązałam do tego małego miasteczka . Podeszłam do biurka i włączyłam małe radyjko .
Muzyka jak zawsze ta sama, leci jakiś tam kawałek One Direction . Nie znam się kompletnie na muzyce więc nie znam dobrze tego zespołu . Zespół jak zespół . Jest ich tysiące na świecie a dla mnie nie ma znaczenia jaki to jest i co grają . Muzyka to tylko jedna setna forma mojego relaksu.
Położyłam się na mojej starej kanapie i przymknęłam oczy . Dokładnie pamiętam moje pierwsze dni w miasteczku . A teraz musze je opuścić .
Obudził mnie dzwonek do drzwi . Przetarłam oczy i szybko się wyprostowałam . Cholera , spojrzałam na zegarek, który wskazywał godzinę 19 a gdy wchodziłam do pokoju była zaledwie 14 . Spojrzałam na swoje walizki i kilka pudelek w rogu pokoju . Kolejny dzwonek . To na pewno wnuk Sue już po mnie przyjechał .
- Otworzę ! – krzyknęłam gdy już byłam na schodach .
Zbiegłam szybko i dotarłam do drzwi . Otworzyłam je a w progu domu ujrzałam wysokiego, niezwykle przystojnego chłopaka . Na oczach miał duże okulary przeciwsłoneczne, jego kręcone włosy spadały mu na czoło a półmrok na dworze dodawał mu tajemniczości .
- Dzień dobry – szepnął chłopak .- Nazywam się Harry.
Nieznajomy zdjął okulary .
Osz w dupę – pomyślałam .





___________________

Kolejny rozdział + 15 komentarzy . ;*

Mam nadzieję , że przekonałam Was do nowego opowiadania . Wiem, ze rodział nie jest długi ale postaram się częściej je dodawać . Kolejny już niedługo !
Nie dodałam 'Bohaterów' bo t wszystko można nazwać małą niespodzianką ale powyżej macie zdjęcie głównej bohaterki ... imię poznacie już niedługo <3


Chcesz byc informowana o nowych rozdziałach ? Polub stronę na fb a tam będę wstawiać nowe informacje na temat rozdziałów . ;*


10 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kolejnej części

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajne :) ale szkoda, że znowu zaczęłaś z Harrym, mogłabyś dać teraz kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja się rozkręca ;D A ja nie narzekam, Harry rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawdę super :) To te z będę czytać ale nie zawsze komentować :)
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń